Merhaba anneler
Bebem 5 aylık oldu kontrole gorturdum rotarix aşısı yaptırmamistim.. Ben doktorum rota aşısı için geç kaldım hocam deyince bana rotateq aşısıni yapmami söyledi tam 5 ayligiz 1 ci doz yaptır 2 ci dozda 7 ci ayda yaptırcaksin dedi… Bende aldım 1 ci dozu Sağlık olcana gorturdum bebeğimi iğne beklerden ağız yoluyla olan bi ilaçmis verdiler.. Yani. Arkadaşlar ratovirus aşısı iğneyle yapilmio mu.. Bide hemşire şaşırdı geç kalmışsın 5 ci ayda 7 ci ayda yaptıran görmedim ama tabi doktorun daha iyi bilir dedi aydinlatirmisiniz anneler yardımcı olun lütfen bana 🌸