İki gündür 8-9 kere kaka yapıo akşama kadar acaba bir sorun mu war hastaneye gitmem gerekiyor mu memeleketten döndük böyle oldu hawa değişimi mi yarını mı beklesem hastane için gayet keyifli buna rağmen sadece diş çıkarma döneminde bi de neye bağlayacağımı şaşırdım artık 😖