Merhabalar bebeğim 2 aylık ara ara göbeğinden sarı bir sıvı geliyor bugün doktora gösterdim gümüş nitratla yakılması gerektiğini söyledi ama eğitim ve araştırma hastanesi olmadığı için yapamadıklarını söyledi. İstanbul’da eğitim araştırma Hastanesi’nde çocuk cerrahisi den mi randevu almalıyım çocuk hastalıklarından mı bilenler bilgi verebilir mi