Merhabaaa. Cumartesi gecesi 17 aylık bebeğimin kafası çok sıcaktı hemen ateşini ölçtüğümde alında ateşi yok, kulakta ateşi vardı. Duş aldırdım, sabah calpol falan verdim. Genel durum iyiydi. Memlekette olduğum için pazartesi günü çocuk doktoruna götürdüm, boğazı kızarmış dedi iburamin verdi calpol ver ateşlenince dedi. Bugün calpol vermedim düzeldi galiba dedim ama kulaktan ateşi 38.6😔 calpol veriyorum fayda etmiyor, duş aldırdım fayda etmedi, hastaneyi aradım akşam mesaisine kalan çocuk doktoru kabul etmiyormuş, aciller desen çocuk doktoruna yönlendiriyor. Ne yapacağımı şaşırdım, oturdum ağlıyorum artık elimden bir şey gelmiyor. Bir türlü düşünemiyorum ateşini 😔😔