Maryyy Hani bu biogai sab simplex 30 gun sonra atiliyo ya sise bitmedigi takdirde Pedia d vitamindede ayni sey soz konusumu? Ben atip yenisini aldimda.
NekwaSultan Maryyy bilmem ben onu duymamıştım ve ogluma 1 aydan fazla kullaniyodum sab i bir sorun yasamadik ve etki de etti canim
Maryyy NekwaSultan umarim dogru anlatmisimdir 30 gun dolunca sise bitmediyse cope.. Boyle yaziyo recetede sabdan emin degilim ozellikle biogaia boyleydi
NekwaSultan Maryyy evet aynen dogru anladim bende Netten üçünün de prospektusune baktim sadece bio da 4 hafta kullanim omru var canim. Sen de herhangi bir ilacin prospektüsüne netten bakabilirsin bilgin olsun 🥰
Maryyy NekwaSultan okudum netten ama bazen orda yazilanlar disinda seyler oneriyo hekimler bile tesekkurler bugun hemsiremizlede konustum
Maryyy Ayse92 bugun verdi saglik ocagi vegaferon adi. Doktorumuzada sorucam farkli bi ilac onerebilir belki