Kızlar selam bebeğim 7 aylık bir kaç gündür ateş le uğraşıyoruz hastaneye gidip tahlil verdik viral enfeksiyon dendi ateş düşürücü şurup kullanıyorduk ama 8 gündür düşmek bilmedi ateşi bunun yanında ara ara kusma ve iştahsıslığı da var dün tekrardan özel bir hastaneye gittik bebeğime test yapıldı bugün test sonucu pozitif çıktı. 😔 Bu 8 günümüz covit etkisi ne kadar sürüyor dün ciğer filmi çektirdik şükür bişey çıkmadı ama kusması ve ateşi devam ediyor calpol ve Dolven 4 saat aralıklı veriyoruz ama çok yıprandım artık ateş bitmiyor bir türlü 😔😔 başına böyle bir durum gelen var mı acaba