SemaK Bebek istiyoruz. Adete 1 hafta var. 3 4 gündür kasık ağrım, akıntım var. Ara ara bacak eklem ağrım var. Dün test yaptım ama negatif çıktı. Kan testi vericem yarın ama bunlar gebelik belirtisi olabilir mi
yareninannesi11 SemaK aa hayırlı olsun 😊 sağlıkla gelsin peki şu anki gebeliğinizde belirtileriniz en başta nelerdi
SemaK yareninannesi11 teşekkür ederim bebek istediğimiz için adete 2 3 gün kala test yapıyordum zaten hep. Belirtisiz öyle öğrendim şuan 5 haftalık adet gecikmesi dışında belirtim yok 😊
yareninannesi11 SemaK yaa 😍 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bende dün kan verdim sonuçları bugün öğrenicem hayırlısıyla 😇🥰