Nisaask hemogramı düşük biraz onun için takviye kullanabilirsiniz. Klor yüksek duruyor ama hemoliz vs olursa da yükselir kayda değer artış değil o. Alt normal ama ast sınıra yakın biraz karaciğer enzim testidir doktor değerlendirebilir. Yani kan değeri düşüklüğü dışında bence önemli bişeyi yok. Enfeksiyon olsa crp yüksek olurdu ve wbc (lökosit) sınır değer içinde enfeksiyonluk bişey yok. Geçmiş olsun
Not : Laborantım