Bezden yada sizin yedeğinizden kaynaklanıyor olabilir. Malum yaz dönemş domates çok pişik yapıyor çocukta.artık oldu geçmiyor diyorsan yıkayıp hava aldır ve yağlı bir ürün kullan. Ben vazelin sürdüm ve sabahına geçti. Çünkü pişik nem ister. O pudralar yada pudralı kremler olmadan öncesi için. Olduktan sonra bol yağlı krem , yıkamak ve hava aldırmak gerek