Tiroit o aylarda oglumda oyleydi telden aciyodumbyiyodu acmazsam kesinlikle yemiyodu baktim olacak gibi deyil önüne su dolu kaplar koydum kasik verdim ondan ona ondan ona kasikla gezdirirken unutturdum.. 3 gun omcede babamiz tvyi kurdu ac ac diyo sürekli hep onun dibinde kaldirip balkondan atasim var 😫