Cinars14 Arkadaslar dogumdan snra bir kere adet oldum suan 12 gun gecikmem var hapta kullaniyorum ama cok korkuyorum tekrar hamilelikten bebegim 3 aylikk boyle olmasi normalmidir acaba
Melved80 Cinars14 olabiliyo sanırım ben de bir sefer oldum 5 buçuk aylıkken sonra olmadı 2 buçuk ay geçti 2. Yi yeni oldum. İlk bir yıl düzensiz olması normal diyor zaten doktorlar
Sseval Cinars14 bende 17 haziran ilk adetimi olmuştum , 10 ağıstos ikinci adetin, düzensiz olması normal diye duymuştum
Elifhifa Cinars14 doğumdan sonra 7.ayda adet görmeye başladım şimdiye kadar düzenliydi nerdeyse şu son üç aydır düzensizleşti. Sık emzirmekle alakalı olabileceği yazıyo internette. Emziriyosanız ondan olabilir
Ozgecinar Bende 24 haziranda bebeğim 8 aylıkken ilk adetimi oldum 2. Adetimide 24 temmuzda olmam gerekirken 1 ağustosta oldum doktorum doğum dan sonra adet olmamam yada adetimin düzensiz olabileceğini söylemişti normal bir durum yani
Handey Cinars14 benim bebeğim 6 aylık.doğumdan sonra 1 kere regl oldum sonra 4 ay olmamıştım çok korkuyodum ama dün regl oldum yine.doğumdan sonra düzensizlikler olabiliyormuş ama siz yine de bi test yapın nolur nolmaz
AygulSina Cinars14 emzirdigin icin gecikmesi normal endiselenme eger icine sinmiyorsa bi test alip yap ama hamile oldugunu sanmiyorum. Korunuyormusunuz?
Devushka Cinars14 benmde kızım 3 ay 11 günlük ilk adetimi 60 günlükken oldum ikincisini bugün oldum sezaryenliyim bende dr um normal bazıları bi yıl içindede olmaz bazıları doğumdan bi ay sonra olur demişti
Cinars14 Devushka bende sezeryanliym birinci olsu ikinci gecikince korkular basladi hapta kullaniyorum birde o eklenimce duzensizlik oldu saniirm insallahta oyledir
tugraninannesi0105 Cinars14 benimki de aynı 3 aylık ve 50 günlük falandı oldum sonra hapa başladım cerazette kullnmaya başladıktan 10 gğn sonra bi daha oldu 10 gün kadar sürdü aşırı oldu sonrad olmafı 🤷🏻♀️haftaya 3.hapa başlayacam ama olmadım🙁
Cinars14 tugraninannesi0105 hapta duzeni bozabilirmis cnm bende 40 biter bitmez dedigin hapa basladm ikinci kutum ikinci adeti olmayinca korkulae basladi malesefki bebegm daha cok kuck ve zor bir bebek ikinciye nasi bakarm korkusu varya istee 😥
Yalin Cinars14 günlerdir aynı tedirginligi yasiyorum. Iyi ki acmissin postu. Ben de milletin cevaplariyla rahatladimm
Cinars14 Yalin aynen cnm zor durum esim sorup duruyo neden adet olmadn kesin hamilesin falan diye diye benide korkuttu arkadaslara sorayim dedm hapla korunuyorum sadece birde emziriyorm iste
Devushka Cinars14 gecikme normal canm bnde eşim korunduğu için hap kullanmıyorum bnmde 6 gün falan gecikti 2.cisi