Berna7 Bebeğim 27 günlük sürekli emmek ve memede durmak istiyor. Alt değiştirirken bile ağlıyor. Sütüm mü yetmiyor diyorum ama çişli bezi var. Kaka da yapıyor tabi bu kadar emerse olması normal. Kilosunu bilmiyorum doktor tatile çıktı. Gidemiyorum da. Nedenn bu kadar emiyor acaba başka bi sıkıntısı mı var?
RasiimmEfemom Berna7 çok normal kuzum emerken güvende hissediyor. 1 kaşık sütle doyuyor zaten doymadığını sanmam. Kendinden mahrum etme 💓
Asguney Berna7 gayet normal benim bebeğim 4. Ayında hala öyle. Süt yetmemesi değil. Bebekler memeyi sadece karnını değil ruhunu doyurmak içinde kullanır. Benim bebeğim kalabalık sevmez hemen ağlar meme ister odasına götürürüm emmez çünkü benim zaman geçirmek ister. Güvende olduğunu bilmek ister. Emmek istemenin bir sürü sebebi var :)
Berna7 LilyaBn gelecekte kendimi görüyorum. Güzel birşey emzirmek ama aç ağzına gelmiyor da mı emiyor diye korkuyorum.
LilyaBn Berna7 günlük çiş ve kaka sayısı olması gerektiği sayıdaysa doyuyordur. Memede kalmak istemesi sadece aç olduğu anlamına gelmiyor annesinin sıcaklığını,kokusunu,güvende olduğunu bilmek istiyor olabilir. Ya da belki sadece canı sıkılıyordur☺️
Arzum6327 Bebek doymuyor olabilir.İlk 3 hafta aynı durumdaydık.mama ile takviye yapınca bebek normale döndü.Şimdi önce emziriyorum her memede 10-15 dk civarı hala aç olduğunu hissediyorsam mama veriyorum.
Berna7 Arzum6327 mamayı nasıl veriyorsunuz? Emzik alsa biraz daha iyi olur ama meme reddi yapar diye korkuyorum.
Yenianne934 2.5 ay boyunca günde 12 saat civarı emiyordu bebeğim. Emme gücü artana kadar çok uzun emiyor bazı bebekler. 3.5 ay itibariyla 15-20 dakikaya indi
Berna7 Yenianne934 öyle olunca gazı oluyor ıkınıyor uyuyamıyor. Yoksa önemli değil. Sizin öyle oldu mu.?
Yenianne934 Berna7 Gaz sorununu damlayla çözdük. Yoksa dediğiniz gibi oluyordu. 3. Haftada damlayı değiştirdi doktorumuz