ogretmenbirannee Tugcedgn bizde 6 aylığız, aynı sorunu geçen haftalarda bende yaşadım, litrelerce su içtiğim halde artmadı. Çareyi bestlak süt arttırıcı damlada buldum, asla aksatmadan günde üç kez 20şer damla suya damlat iç ,inanki şaşıracaksın ertesi güne 🌸
Kucukhobby Tugcedgn 4 aydan sonra kilo alımı azalıyor hatta almayabiliyorlar bile bu normal karşılanıyor. Bebeğiniz doğum kilosunun iki katına çıktı mı
Tugcedgn Kucukhobby ama azmış işte yani normalde zaten az alınır diyo doktor ama 200 gr almıs 1 ayda oda çok çok az
Kucukhobby Tugcedgn anladım. Sık sık emzirin. Gak dese emzirin guk dese emzirin hem sütünüz artar hemde kilo alır. 3 litre su içmeye çalışın sütünüzü bir tek bunlar arttırır moralinizi de sakın bozmayın 🌸 sağlığı iyi olsun yeter kilo alımı çok önemli değil
Elifinci17 Tugcedgn 200 gr az değil ki bu ayda normal. 6. Ayda doğum kilosunu 2 ye katladıysa hiç sorun yoktur. Bebeğinizi o her istediğinde emziriyorsanız sütünü azalmaz durduk yere. Doktorunuz emzirme eğitimi almalı. Yada siz emzirme eğitimli başka doktor bulun bence
Tugcedgn Kucukhobby çok tesekkür ederim aynen su icmeye basladım aslnda baya azaltmıstım sıvıyı simdi 3.5 lt 4 lt içiyorum dereotu falan tüketiyorum bakalım işe yaricakmı sağolun
Tugcedgn Tr123456 hic öyle sağıp bakmadım canım ama normalde eskiden emZiriir sağardım yine bi 40 ml cıkardı
Tugcedgn ogretmenbirannee aldım canım evet bende cok faydasını gördüm ben bide ekstra solgarda kullanıyorum doktorumun tavsiyesiyle bide ciddi anlamda bende su iciuorum yani ne yedigim önemli seğil ama su icmek cok önemliymiş