DELİRECEĞİMMMMMM , BEBEĞİME 3,4 gündür birşey oldu az mı emzırdımde soğudu , buyume atagımı gercekten anlamıyorum 😭😭 gecem ay basıda olmustu sadece yatarak veya ayakta sallayarak emıyodu sonra gectı ama suan kendını cevırıyor emme pozısyonuna gelınde aglıyor aankı kötü bısey vercekmıs gbı napıcamm cpk moralım bozuk :(( sütüm daha az oldu sankı emmedıkce , uykuda verıyorum gece verıyorum yatarak verıyorum veya uyutup vermeye calısuyorum ama uyanıkken asla almıyor napıcam :( gecermı , mama verıyorum onada alıssın ıstemıyorum , bıberon alsada hep once emen veya emmeyı ısteyen bebektı :((