Merhaba arkadaşlar, oğlumun ilk kontrolünde ufak sarılık vardı, sonra ikinci kontrolde çok az kalmış geçmiş hemen hemn dedi, buğünde bir aylık kontrolünde yüzü sarı ve gözlerinin içi sarıydı az oğlumun anne sütü sarılığı olduğunu söyledi doktor anne sütünün içinde bulunan bir madde sarılığa neden oluyormuş ve 3 aya zor geçiyormuş, gelişimi gayet iyi 3010 gr ile doğdu buğün 4500 gr gayet iyi kilo almış , bu durumu yaşayan varmı, eskiden anne sütünü birkaçgün bıraktırıp vücut attıktan sonra tekrar başlanıyormuş anne sütüne, ama meme reddi ve ve kwsilme vs sorunlar olduğu için yapılmıyormuş o tedavi artık