Busemehmetbora 8. aydayız bizde. Bir huysuzluk havası var ama uykusunu etkilemiyor şimdilik. Etkileyeceğini de düşünmüyorum açıkçası. 5. aya girmeden uyku eğitimini vermiştik. Odasını da o civarlarda ayırmıştım. Büyüme ataklarına inanıyorum ama bu atak haftası her çocukta kendini farklı gösteriyor sanırım. İlk 2 ay haricinde zorlandığım hiçbir dönem yaşamadım. Sizin bebeğiniz de taşınma ve ortam farklılığından dolayı huysuzlanıyor olabilir. Şahsi fikrim, odası ve yatağına alıştırmadan önce ilk başta eve alışmasını bekleyin derim. Bildiğiniz üzere şu dönemler çevresini en çok keşfettiği dönem. Normalden daha fazla etkileniyor olabilir.