Ftmvrs13 Kızlar kızım 18 aylık 10 kilo minnacık hiç gelişmiyo kilosu iyi mi kötü mü bir türlü anlamıyorum doktorada soracağım ama birde size sorayım dedim
acimavi Ftmvrs13 2 yaşındaki kızım 11 kilo. Boyuyla orantılıysa, herhangi bir sağlık sorunu yoksa dert etmeyin
Ftmvrs13 Hep_mi_uykusuz çok şükür sağlık sorunu yok ama ne bileyim böyle küçücük ya bugün arkadaşımla 10 aylık kızı geldi ondan bile küçük duruyor
Ftmvrs13 Berilsmom13 işte bunun için hiç götürmedim bugün fark ettim bende arkadaşımın 10 aylık kızından bile küçük duruyor
Hep_mi_uykusuz Ftmvrs13 18 ay saglik ocagi kontrolunde hemsireler demedimi bisey bana çokk da zayif gelmedi yani ondan zayiflarini gordum bence takmayin yurudukleri icin benim tombik kizim bile zayifladi
Ftmvrs13 Hep_mi_uykusuz henüz günü gelmedi 18 ay kontrolünün bilmiyorum ya normalde takmam böyle şeyleri ama içim bi cız etmedi desem yalan olur hayır yemesi de iyi maşallah ama küçük yani el kadar