Kızlar oğlum 11 aylık 3 gündür ateş sürekli düşüp çıkıyor daha önce olmuştu öyle sonra öksürdü üşüttü 1 hafta çekti şimdi de ateş var 3 gündür dişten olabilir ama ne yapacağımı bilmiyorum calpol veriyorum duş aldırıyorum çok keyifsiz akşam doktora gideceğiz eşim gelince :(