Merhaba kızlar. Buraya kaçıncı post açışım bilmiyorum bende sorun bitmedi doğum yaptgımdan beri . Başta sütüm gelmedi sütüm geldi kızım içmiyor şimdide . Gece hiç acıkıp ağlamaz ben 2-2,5 saatte bir uyandırıp içirmeye çalışıyorum. Gündüz de acıkıp aglıyor ama biraz çekiyor biberon ağzında uyuyor . Uykuda da içmiyor ben ne yapacağımı şaşırdım . Biberon deniyorum türlü türlü kaşık deniyorum şiringa denedim olmuyor . Uyuyor diye genizine kaçıyor bogulur diyede korkuyorum.3.200 dogdu sonra 2.935 e düştü şimdi 2 aylık 4.660 çıktı dün kontrolümüz vardı doktor kilosu iyi dedi ama ben gerçekten tükendim artık uyuyan bebeği uyandırmaya çalışmaktan sütünü içirmeye çalışmaktan çok yoruldum piskolojim bozuldu artık.ben vermesem hiç içmez öyle bir bebek zaten içtiği 30 ml birsey taksit taksit çok nadir 60 ı bitiriyor . Mamada denedim onda da aynı hatta mamayı daha az içiyor .az içmesine göre kiloda almış demekki yetiyor diyorum ama içim rahat etmiyor çokta bunaldım . Saatlerce içirmek için uğraşıyorum bide üzerine süt sağıyorum dinlenmeye hiç vaktim olmuyor . Anneliğimi bile tam yaşayamıyorum sanki. Doktora durumu anlatıncada yapısı böyledir bu bebeğin de dedi . İki haftalıkken kan tahlillerini yaptırmıştık diye bir daha da yaptırmadı tahlil 4 aylıkken iştah acıcı ve Demir e başlarız dedi ama . Benim bebeğim iştahsız diye mi içmiyor yoksa uykusu ağır uyuyakalıyor ondan mı içmiyor çözemiyorum 🥺 bebeğimin canı sağolsun gece gündüz sağarım içiririm ama içmeyince çok moralim bozuluyor resmen piskolojim bozuldu . bu durumu yaşayan var mı aranızda bana akıl verin lütfen ? Ne zaman geçer bu süt içerken uyumaları ? Bu arada gündüzleri çok az uyuyor bir saat felan anca uyuyordur gece 11-12 gibi uyuyor sabah 8-9 a kadar ben uykusunda içirmeye çalışıyorum az içiyor . .Gündüzde sütü içirirken uyukluyor içmiyor yerine koyunca kalkıyor bir daha içirmeye çalışıyorum yine uyuyor döngü haline geldi resmen 😞artık lıkır lıkır içsin istiyorum süt içen bebekleri görünce iç çekiyorum resmen 🥹