Dogalbal Merhaba güzel anne, anlattıklarınızın birebir aynısını yaşadım
Bir suru tahliller yapıldı ancak çok şükür bir şey çıkmadı alerji vs. Bebeğimin kolik olduğu söylendi. Asla sırt üstü koyamazdık hep ağlardı. Sürekli ağlardı Ben de onunla birlikte ağlardım çoğu zaman.Hep kucagimizdaydi. Bana da kucağa alışmış dediler. Ancak bebegim nasıl rahat ediyorsa biz öyle yaptık. Kucakta odadan odaya kosturduk başka türlü durmazdı. 3. Ayda gaz sancıları hafifledi. 6. Aydan sonra da etrafla ilgilenmeye başladı. Şimdi 10 buçuk aylık emekliyor . Kucak istemiyor.Hepsi bir sürec bu ağlamalar geçecek gaz çıkarmayı öğrenecek bebeğin rahatalayacak inşallah 🙏