Denizefeannesi Handan57 lahana yaprağı cekiroyor diye biliyorum benim arkadaşım göğüs ağrısının öyle geçirmişti. Makinayla devamlı sagilirsa geçer diye düşünüyorum benim agriyinca sagiyorum hafifliyor agrim
Handan57 Minik-mucizem ewt canm cocuk emmemis hatta bırakmış o memeyi H emen agrisida warmi nasil geciyo
Handan57 Minik-mucizem benimde ayni ablaminda ayni bilmyrm napicaz böyle sanada coo geçmiş olsn cnm ne kadar oldu doğum yapalı 1 ay olck benm.gecmedi hala
Denizefeannesi Handan57 memenin bas çevresindeki beyazları diyorsan sut cok olmasından kaynaklanıyor bebek emdikce gidiyor tam ucunda olan beyaz yara olabilir veya enfeksiyon kapmış olabilir bnm yara kabuk baglamamis hali bebeği emzirmeden karbonatlı suyu ile silmek de fayda edebilir
Yagiz1616 3 ay yara şeklinde ağlayarak emzirdim herşeyi denedim en son aventin kelebek diye emzirme silikonu var ondan aldım onunla emzirdim öyle geçti profesöre bile gittim sadece silikon başlık işe yaradı
Handan57 Yagiz1616 onuda aldi cocuk onunla emmiyo canim ablam bende 27 gün oldu doğum yapali bnimdr aynı göğüs yaram ağlayarak emziriyom zaten bende slikon ucluk aldım üstelik ve baby ninki benim ki kabul ediyo onunla emiyo ama ablamin daha kötü hemen ilk gün oldu yarasi