peri_masali Merhaba arkadaşlar internetten bez siparişi verdik bugün geldi ama yanlışlıkla külot bez almışız. Iade etsem mi denesem mi kararsız kaldım. 2 yaşında bebeğim kullanışlı olur mu acaba
[silindi] peri_masali normalde sleepy çıralı bez kullanıyorum külot bez kampanyaliydi deneyeyim dedim ama çok fazla kötü yorum okudum lastik izi yaptığına sızdırdıgına dair cesaret edemedim açıkçası ama ben bebeğim 3 aylik sizinki baya büyükmüş külot gibi kullanabilirsiniz sanirim
079aslankuzusu Ablam yeğnime kullanıyor çok memnun altını değiştirmesi cok zor durmuyan bi bebekti kurtarıcı olmustu
peri_masali 079aslankuzusu çok teşekkür ederim sevindim iadeyle uğraşmayayım o zaman 😍 benim bebiste bez değiştirmek istemiyor kaçıyor 🤗
peri_masali [silindi] teşekkür ederim bende yorumlara baktım memnun kalanda var kalmayan da o yüzden sizlere sormak istedim 🥰
mry0909 Çocuklarım hareketli olduğundan, uzun zamandır külot bez kullanıyorum. Kışın zor oluyor ama şuan daha kolay oluyor. Hemde diğerine göre daha uygun oluyor. Sleepy ve turco baby ikisini kullanıyorum
Ozgebudak_06 Ben kullanıyorum fiyat olarak daha uygun evet sızdırma gibi bı problemde yaşamadık ama lastik izi yapıyor rahat değil bence birdaha almayı dusunmuyorum