sumeyyesmom valla bn a101den aldim bitane memnun kaldim kendi havuzumuzada mayo bezle sokuyoruz, tatile geldik denizede onla soktum kum olmasin yada bisi falan sürtmesin di ilk aldigim mantik ama ne zamanki kaka yapti dedim iyiki almisiz panikle bide sudan poset bulup falan kakayi o aceleyle falan toplayamazdim