bebislimom Canım benim annem beni 3aya kadar emzirmiş ardından aç bu deyip dayamışlar mamayı sonra kesmiş emzirmeyi ,emzirse belki artardı sütü . Ben öyle yapmadım çok zorlandım ama gece 2-3kez kalkıp pompa ile bile sağdım emmiyosa sütüm gelsin göğüs uyarıldın diye. Bilimsel olarak kanıtlanan bir olay var . Nekadar göğüs uyarılır veya bebek emerse beyne süt üret yetmiyor sinyali gidiyor. Bende buna inanarak çok şükür 10+17 deyiz hala emziriyorum akşam yatmadan veya rüya öğünde mama veriyorum . Atak ve diş dönemlerinde böyle terslikleri oluyor bebişlerin ya memeden düşmez yada emmek istemez. Sütünün tadını beğenmiyorsa da emmez . Tatlı yedim rezene içtim ,yumurta ,dere otu ,reyhan şerbeti,dut çayı gibi tadını ve kokusunu beğeneceği şeyler tüket .soğan sarımsak acı vb şeyler sütün tadını kokusunu değiştirir benimki emmek istemez ben soğan halkası yediğimde.