Duyguozdemir Merhaba herkese. Aranızda emzirme sorunu yaşayıp danışmanlık alarak çözüme kavuşan var mı? Varsa Ankara’da önerebileceğiniz danışman var mı acaba?
aylizinannesiii Duyguozdemir diruba hanim var emzirme danışmanlığı Instagramda her mesaja cevap veriyor
EEMDC44 Duyguozdemir ben sorun yaşadım en başlarda Etlik Zübeyde hanım Hastanesi’nde bir danışman var çok iyi yol göstermesi falan her sorduguma bıkmadan cevap veriyor ben oğlum her kontrolünde bir uğruyorum yanına durum degerlendirmesi yapıyoruz beraber çok da memnunum
aylizinannesiii Duyguozdemir ben de çok caresizdim sütüm iyice gitti çayını aldım evde düzenli beslendim stresten uzak durdum bebeğim uyudukca uyudum ev işi eşimle yaptım kendime on dakika bile olsa vakit ayırdım ve sütüm geri gelmeye başladı
Duyguozdemir aylizinannesiii Ne güzel çözmüşsünüz probleminizi. Benim de sütüm bir ara azaldı şimdi normale döndü fakat bebeğim gündüzleri aktif emmiyor. Onun için acaba danışmanlık alsam çözebilir miyim diye düşündüm.
aylizinannesiii Duyguozdemir gündüz benimde kızım emmemeye başladı gece çok iyi emiyordu gündüz bir odayı kararttim emzirmeye alışana kadar siyah perdelerden taktım o odada ve sakince emzirmeye çalıştım emmiyor diye streslendigim an kızımda strese girip meme reddi yapıyordu
Duyguozdemir Deletedmom83610 Süt gelmese bile bebeğe memeyi mutlaka 2 saatte 1 verdim. Yani mama verirken de mutlaka öncesinde emzirdim. Bol bol da su içtim, sıvı ağırlıklı beslendim.