Minikprensesinannesi892 Herkese merhaba, doğum sonrası saç dökülmesine çözümü olan ya da kullanıp fayda gören varsa ve yazabilirse çok sevinirim 🥰
Raee Minikprensesinannesi892 sanırım doğumdan 2 ay sonra başladı saç dökülmesi daha doğrusu saç akması 😂😂 öyle böyle bir dökülme değildi yani. 6.ay gibi azaldı epey dökülme. Ama önden baya açıldı saçlarım kel kalcam dedim heralde.şuan giden saçların yerine bebek saçları çıktı. Vitaminler kullandım saç maskeleri yaptım kan testleri yaptırdım en son cildiyeye gittim bu konuda epey takıntılıyım. Doktor ne yaparsan yap hiç bir işe yaramaz ama kendini mutlu hissediyorsan devam et dedi saç maskeleri vs. 1 yıla kadar sürdüğü oluyormuş doğal bir süreç maalesef 🙍
Minikprensesinannesi892 Raee benim de tam o dönemlerde başladı dökülme gerçekten 😟 ne güzel etkilenmedim diyordum birden öbek öbek elime gelmeye başladı saçlarım 🥺 yapacak bir şey yoksa oluruna bırakayım madem 🙈 çok teşekkür ederim yorum için ❤️
Babyuraz Hamilelikte kullandığım demir ilacını ve vitamini kullanmaya devam edersen dökülme yaşamazsın demişti doktorum ciddende yaşamadım
Minikprensesinannesi892 Babyuraz yaa keske ben de kullanmaya devam etseydim 🥺 ben biraktim bir anda o yüzden de dökülmüş olabilir simdi kullanmaya basladim yine inşallah iyi gelir 🙏🏻 Teşekkür ederim yorumunuz icin 🥰