[silindi] Kızlar bebeğim 3 aylık. Kaka soeunumuz var 3 4günde bir yapıyor. Daha deminde bir poa açtım kaka sorunu diye. Bir çay kaşığı Zeytinyağı verilir mi. Benim gibi olan var mı. Çocuğu böyle olup zeytinyağla kakasını rahat yaptı mı bana yardım edin
Asenaeylul [silindi] benim kızım her gün yapar ama yapamadığım zaman veriyodum doktor tavsiye etmişti hiç bir sorun olmaz bir çay kaşığı tam değilde daha az versen yeterli olur 👍
oglumubeklerken [silindi] valla verilir. Yani ben vermiştim hala da ara ara gerekli oldukça veriyorum bir sorun yaşamadık
[silindi] [silindi] doktorlar tavsiye ediyor cnm ama çok her seferinde verme bağırsakları tembelliğe alışmasın
minnosum25 [silindi] evet verebilirsiniz hem daha kolay yapar tuvaletini zaten genelde doktorlar bile öneriyor
[silindi] Asenaeylul tamam ama çok küçük anne sütü vermiyorum mamayla besleniyor bişey olur diye kokuyorum
NoThing2Lose [silindi] benim kızımda işe yaramadı 20 günlükken başladı sorunu 2 ay bitene kadar yapamadı kendiliğinden ben kulak çubuğu zeytinyağı ile anüs bölgesini uyararak yaptırdım çok kötü olduğunda ıkınmaktan kıpkırmızı olduğunda şuanda 2 ay 6 günlüğuz çok şükür kendiliğinden yapıyor sindirim sistemi kasları gelismediginden yapamıyorlar zeytinyağıni dene ise yaramazsa baktın yapmadıkça kötü oluyor ya fitil yada kulak çubuğu kalıyor seçenek zaten başka çare kalmiyor
bayankitapkurdu [silindi] acil doktoru asla verilmemesi gerektiğini bağırsak floransının bozduğunu söylemişti bana. Zaten 1 kere vermeye çalıştım çocuğum az kalsın boğuluyordu tutamamıştı. Şırınga ile poposundan gönderiyordum 2 dakika geçmeden hemen yapıyordu. Öyle deneyin
bebislimom [silindi] benim de bebişim şuan üç aylık doktorum günde iki çay kaşığı organik zeytinyağı verebilirsin demişti arada çok zorlandığı da mamasina karıştırıyorum bir çay kaşığı
Asenaeylul [silindi] mamasına kat biraz canım ben bir aylıkken azcık veriyodum bir çay kaşığı çok ama
NoThing2Lose [silindi] kulak Çubuğunu zeytinyağına batırıp anüs bolgesini uyariyordum bır iki defa bacak hareketi yaptığımda hemen yapıyordu kendisi
Deletedmom83610 [silindi] 2 ay 20 günlük canm .bi cay kaşığı ağızdan da verebilirsm ya da poposunu da uyarabli4sn dedi kaka yapcagnj anladım zaman poposuna zeytinyağı surdm
Bgmgnr [silindi] doktor bana 10 gün yapmazsa ver demişti 4-5 gün 3 aylık bebeğe normal, bence 1-2 çay kaşığı su verin önce şimdi yaz ya susuz kaldıkları için bazen kaka zor yapıyorlar tabii siz bilirsiniz
[silindi] NoThing2Lose tamma canım teşekkürler bunu denicem. Bisiklet sürme hareketi mi yapıyorsun ben ondan yapıyorum
bebislimom NoThing2Lose bende yenidoğanken öyle yaptım sonra doktorumuza söyledim kulak cubuguyla poposunu uyardım diye ağzından her bir çay kaşığı ama poposuna öyle bişey yapma diye söyledi popodan yapmak iyi değilmiş diye söyledi ne kadar doğru bilmiyorum canım bende popodan yapmıyorum oyuzden