Wonderful_mom Kizlar bebeğime mama + meme veriyorum mamayı kaşıkla veriyorum bi iki kaşık alıyor sonra içmiyor bende şaşırıyorum normalde içmesi lazim.. getirdim denemek icin biberonla verdim bitirdi.. sizce neden kaşıkla verince almıyor da bibeornla bitiriyor ??
Lidya-t Kaşıkta bekliyor sinir oluyorlar bu duruma biberonla hemen bitirip karnını doyuruyor kolsy geliyor o yüzden seviyorlar biberonu
Wonderful_mom Lidya-t Nasil yapicam peki bir oneriniz var mi bineronla vermek istemiyorum meme reddi olur