Kızım iyi kötü emmiyordu ama bir anda bıçak gibi kesti göğsüme her yaklaştırdığımda ağlıyor direniyor ve emziremiyorum 5gundur zorla uyku haliyle tatlı birşeyler sürerek felan emzirmeye çalışıyorum 6.cı ayında böyle olan oldumu bu durum düzelir mi yoksa artık emmiycekmi lütfen cevap verin