Merhaba kızlar .bebeğim sekiz aylık ama o kadar huysuz ki hiç bir şekilde memnun olmuyor artık o kadar yoruldum ki hep ağlamaklı hep kucakta ne oyuncaklar oyunlar hiç bir şeyden mutlu olmuyor yani haftasa bir dusa zor giriyorum hiç bı işimi yapamıyorum.yardim edicek kimsem yok .siz nasıl başa çıkıyorsunuz her bebk böyle mii