Ebruxx1 basakhanim34 1 ay oluyor bu yaşanalı çok şükür iyiyim her geçen gün de iyiye gidiyorum sinüs ven trombozu deniyormuş doğum sonrası ilk 3 haftada görülüyormuş rabbime binlerce şükür atlattım bunu yaşayan varsa dertleşmek isterdim
Ebruxx1 BsO amin çok sağolun 🙏 sezeryen oldum normal olsaymışım masa da kalırmışım zaten ıkınmayla o an geçirirmişim beyin kanaması