cilginanneogul o kadar güzel yazmışsın ki… bebeğim memede uyuduğunda gece boyu kıpırdayamıyorduk ne ben ne eşim. Sabah ağrılarla uyandık kaç kere. Bebeğim ter içinde kalıyordu. İlk defa dün gece emzirip beşiğine koydum ve cok iyiydi. Sabah rahat uyandık ikimizde.
Herkes kendi anneliğini yarıştırma Peşinde. Sallamak iyi bir şey değil ki… Aslında bebekleri kendimize bagımlı hale getiriyoruz. Mesela ben neden bebeğim yanımda uyusa da olur diyorum o mu istiyor bunu bence hayır ben istiyorum belli ki…
Uyku eğitimi öcü degil ama çocuğa göre davranmak gerek en iyisi.. harmanlamak lazım. Tamamen ağlatmaya dayalı eğitimleri tabi ki baz almıyoruz. Ama kendi kendine uyuybilmek konforunu bebeklerimiz de yaşamalı. Mesela biz bile uyuyamayınca ne kadar huzursuz oluyoruz aynı şey onlar için de geçerli