kahvekokusuu Bu şampuanı kullananlar göz yakıyor mu netten yorumlara baktim da bu konu hakkında yorum bulamadım birde papatya mı kokuyor içeriğinde yazmıyor ama öyle bi kaç yorum gördüm
Hilam kahvekokusuu ben kullanıyorum kızıma da oğlumda kızım 28 aylık oğlum 4 aylık göz yakmıyor heralde çünkü ağlamıyorlar kokusu da güzel ne kokoyor bilmiyorum 😂 ama genel bebeklerimin çok güzel koktuğunu ne kullandığımı soruyorlar
kahvekokusuu Hilam papatya özlü bi sampuan bir kere kullandim tenine deger degmez kizarip kabardi o yüzden papatya özü mü var acaba diye merak ettim umarim bilen birileri vardır cevap icin teşekkürler 🥰
Hilam kahvekokusuu rica ederim hani mühendis oğlu varya orda görmüştüm temiz içerik diyordu ondan almıştım