Kizlar merhaba ben yeni aldım pompayi dun sağdim sabah 100 cc Süt çıktı bugün yine aynı saatlerde sagdim 40 cc çıktı parcalarindn valf ucu kısmı takılıyor mu sanki boşta duruyor gibi biberon takınca duruyor ama sanki oraya tam taktığımda oturmuyor gibi öyle mi olması gerek bilen var mı?