Sinemmmonurr telefona bağlananlar Wi-Fi ağı üzerinden bağlanıyor, sadece evin içinde kullanacaksanız ona gerek yok bence. Yani boşuna maruz kalmasın bebek. Ben sadece evde kullanmak için weewell almıştım birkaç aydır kullanıyorum memnunum. Öyle aşırı pahalı bişi almanıza gerek yok bence. Şarjı gitsin, görüntü kalitesi iyi olsun vs yeterli.