Kızlar eşim geçen hafta çarşamba günü doğum günü hediyesi aldı bana ama kahveyi köpüklü yapmıyor ilk yaptığımda köpüklü oldu iki üç kere yapıyorum olmuyo su gibi çıkıyor kahve acaba kahvem mi bayat yoksa makinede mi problem bir kaç yorum gördüm nette eğer kullanip aynı sorunu yaşayan var ise iade yada değişim isteyeceğim .