ikizannesi34 Kızlar bebeklerim emerken çok huysuzlanıyor memeyi bırakıp ağlıyor ya da memeyi bırakıp meme arıyor ağlayarak aşırı zorlanıyorum ve doymadan bıraktıkları için 5 dk snra tekrar emmek istiyorlar bu neden oluyor lütfen başına gelen varda nasıl aştı anlatabilir misiniz
expectopatronum ikizannesi34 kaç aylıklar? yüksek ihtimalle gaz sancısı yüzünden yapıyorlar 😬 pilates topunda zıplayarak emziriyorum ben.
karaninannesi_ ikizannesi34 canım gazı vardır o anda gaz sıkıştırıyordur omzuna alıp hemen gazını çıkar emzirmeye devam et
Aklikarisik Benim bebeğimde öyle ben biberon alışkanlığı olduğu için sanıyordum ama çok yorulduğum için 2 gün sütüm azalmış ondanmış, sütünüzü sağıp kontrol etseniz? Yada biberon kullandınız mı
ikizannesi34 Aklikarisik evet biberon kullandım hala kullanıyorum sadece sütünle doymaz demişti doktor mama ver dedi doğduklarından beri veriyorum ama çoğunlukla emziriyorum
ikizannesi34 expectopatronum yürüyerek gezerek emzirmeyi de denedim pışpışlayarak da emziriyorum ama yine de ağlıyorlar malesef nasıl düzelicek bilmiyorum ama sütüm güzel sürekli sağıyorum da
ikizannesi34 expectopatronum gece mama destekli gdiyorum valla yine aynı emerken ağlıyolar bide sütüm tazyikli ondanda olur mu acaba
dilaradh expectopatronum benimkide öyle ağlaya ağlaya kivrana kivrana emiyor akşamları, geceleri çok iyi gündüzleri de fena değil neden böyle sütüm mu gelmiyor diye düşünüyorum strese giriyorum ama bu zamana kadar kilo da aldı of of çok zor
expectopatronum dilaradh aynı şeyleri düşündüm ben de hep sütüm az ondan yapıyo diye ama kilo alımı iyi olunca işte emzirmeye devam ediyorsun zar zor. Öyle yoruldum ki 3 aydır pilates topunun üstünde zıplayarak emziriyorum gece gündüz çünkü benimki gece gündüz hep kıvranarak emiyo ememiyo ağlıyo. Anne sütünün ona çok faydası olduğunu bilmesem bırakıcam emzirmeyi o noktaya geldim. Sırtım belim dizlerim artık ağrıdan ölüyorum uykusuzluk da eklenince sütümün de geleceğini çok parlak görmüyorum açıkçası 😓
dilaradh expectopatronum inşallah sütümuz olur bol bol 🙏 gerçekten çok zor.. aslında emzirmeyi çok seviyorum ama bu kivranmalar memeden girip çıkmalar o ara ağlamalar memeyi bulamiyomus gibi tuhaf tuhaf harekeleter işi çok zorlastiriyor