Kızlar sefamerve sitesinden Bi penye şal aldım. Aslında görünüşte cok iyi. İç göstermiyor. Ama çok sert Bi kumaşı var. Penye ama çok kaba duruyor. Hışır hışır Bi yapısı var. Denemek için Bi kere taktım boynuma dolamakta zorluk çektim. O kadar kalın duruyoki boynuma bile dolayamadim. Size sorum şu, ben ilk kez aldım penye şal ve nasıl olması gerektiği hakkında bir bilgim yok. Böyle olması normal mi? Yıkasam kumaşı yumusarmi? Bana Bi akıl verirmisiniz? Ne yapmalıyım 🤔