Bebegim 36 gunluk gece iki kere mama veriyorum.ilk basta hipple basladik 2 kutu bitirdik ama sanki biraz doymuyormus gibi geliyordu. aptamil conformil aldik iki gundur iciyor ve kabiz oldu o kadar ikiniyor agliyor ama cikaramiyor cikarsada minnacik cok sert yapiyor.aptamili kullanipta bu problemi yasayan oldu mu?ve siz hangi mamalardan memnun kaldiniz?