Tulay09 ay bende bu postu açsam mı diye düşünüyordum🤦🏼♀️4. Ayıma kadar devam etti emzirirken en sevdiğim yemeği getirseler önüme ya da en basitinden su bile verseler o an asla içim almazdı. Çok tuhaf bir şeydi gerçekten emzirmeyi bıraktığım anda geçiyordu sonra birdahaki emzirmede yine başlıyordu demekki birtek ben değilmişim ama geçti zamanla sanırım geçici bir şey🙏🏻