Benim kekler bir türlü adam akıllı olmuyor ya , her tarifi denedim. Kimisi miskerle çırpıyor, kimisi elle , yok fırını önden ısıt yok sonradan ısıt denemediğim yol kalmadı . Kek kalıplarında da denedim. Kabarıyor sonra sönüyor . Bu sefer borcamda yapmak istiyorum . Eşim bile 5 senedir bir kek yapamadın diyor . Bana bir el atın Kızlar