Merhaba
Su atak haftasini hesaplayan harika haftalar uygulamasini indirdim uygulamaya gore bebegim sıçrama dönemine girecek 1 gun sonra merak ettigim her bebek atak haftalarinda gercekten huzursuz ve huysuz oluyor mu yoksa lay lay lom gecirenlerde var mi illa zor mu gececek ?