Mervesg18 yok ya mama meme giden bir sürü bebek var hem biberon hem meme alan bizimkiler neden memeyi almıyor ki ben ne emzik ne mama kullanmıyordum meme reddinden sonra başladım kullanmaya olmayınca olmuyor bazen de çok güzel oluyor işte bizimkilerin nasibi bu kadarmış