Memnun kaldığımı söyleyemem ama memnun kalmadıklarım Zeynep hoca Rüstem hoca bir de sanırım Osman beydi adı bebeğim 10 günlükken gittim sarılık gözükmüyor dedi halbuki değeri yüksekmiş Zeynep hanıma gittim zaten aşırı soğuk duruyor bebeğin sarılık testini haber vercem dedi ertesi gün ben zorla kendim ulaştım değer 14müş sonra Rüstem hocaya takip ettirdik muayenede memnundum yani en azından sorduğum sorulara cevap veriyordu ama telefonda asla ulaşamadım bebeğim koronaydı yazdım cevap dahi vermedi.