Asafff355
Ben bu konuda şöyle düşünüyorum tamam eskiler bu yöntemleri uyguluyormuş ama şu an bizim elimizde birçok imkan var.
Eskiden aşamalı kesin çocuklarınıza bu şekilde memeyi bıraktığın gibi şeyler söylenmiyormuş. Annem de en çok kardeşimi emzirmiş bi anda kesmiş ki hatırlıyorum nasıl kestiğini az çok, ama demişti ki bizim zamanımızda hiç aşamalı bıraktırma diye bir şey yoktu bilseydim böyle bir şey olsaydı önceden aşamalı bıraktırmayı denerdim demişti.
Evet bıraktırmak için uğraşılır ama hala olmuyorsa mecburen kesilir, uğraşmadan direk bıraktırmak pek doğru değil bana göre. Çünkü ben şöyle düşünüyorum evet çocuğu çok sevdiği bir şeyden bir anda koparıyoruz kendimizin başına böyle bir şey gelse çok sevdiğimiz bir şeyden bir anda koparılsak biz de kötü oluruz değil mi bu şekilde empati kurarak memeden ayrılsa çocuklar çok daha doğru olur.
Tabii az önce belirttiğim gibi haftalarca belki de aylarca uğraşılır çocuk hala memeyi bırakmaz o zaman mecburen direk kesmek zorunda kalınır.