Esranr95 Bugün 3 aylık oğlumun rotavirüs aşısı vardı 15 gün önce 500 TL olan aşı 755 TL olmuş gerçekten abartılmış fiyatlar
kurabiyem28 Esranr95 gerçekten mi şaka gibi 2. Yi daha yaptırmadı. 4+14 üz. Onu da yaptırmayacağız bu gidişle
Mommy035 Esranr95 Bundan bir iki ay kadar önce forumdan birine erkenden al 2. Dozunu eczaneniz saklasın sizin adınıza demiştim. Haklıymışım😔
Ayso5 Fatmaaa_klnc bazen diyorum biz olduk mu menenjit yapmasam nolur sonra boş ver diyorum para yerine gelir ama sağlık ihmal edilmiyor ki. 5 bini geçer gibime geliyor
Fatmaaa_klnc Ayso5 gerçekten çok uçuk rakamlar ama insan sağlığı düşününce herşeyden kısıp alıyor bizim son dozumuz menenjit aşımızın ama gerçekten bu fiyatlar çok çok fazla Allah yardımcımız olsun
Ayso5 Fatmaaa_klnc aaa oldunuz mu siz kaçıncı ayda yapıldı ilk dozunuz peki bizim doktor 7 ile 9 ay diyor öncesinde tutma olasılığı düşük filan diyor.son olarak ne kadar tuttu toplam da
Fatmaaa_klnc Ayso5 8,11,15,22 ay diye hatırlıyorum son aşısın zamlanmadan almıştık 720 liraya toplam da 2 bin civarı tuttu canım