Kızlar bebeğim bugün tam 8 aylik oldu yaklaşık 1 haftadır aglama ama normal bir aglama değil canı yanarcasina yemek yediremiyorum mamasını içmiyor beni de canı isterse emiyor ama istemezse bağıra bağıra ağlıyor aynı zamanda kakasını yeşil ve ishal şekilde yapıyor ama günde sadece 2 defa falan kaka yapıyor tam anlamıyla ishal diyemeyiz ama kıvam ve renk olarak her zamankilerden farklı 3 gün ateşi vardı ateşi düştü ağız yaraları çıktı acile götürdüm iki kere birisi bogaz enfeksiyonu olabilir ama disten de olabilir dediler baktım çocuk antibiyotik kullanmama rağmen hala aynı tekrar götürdüm acile bu sefer boğazında hicbirsey yok tertemiz dediler ama tahlil falan da yapmadılar içimde hep bir şüphe randevuu var 25 inde ama o zamana kadar da bu çocuk böyle mi olacak yemiyor içmiyor oynamıyor sadece ağlıyor durduk yere sadece diş olduğuna inanamıyorum annemlerle birlikte kalıyordum kendi evime geçtiğimden beridir çocukta ayrı bir mutsuzluk vardi zaten annemle yemek yemeye de alışmış beni istemiyor ama iki gündür annemdeyim o da yedirmedi tahlil yapılmadığı için herhangi bir enfeksiyon mu var onu da bilmiyorum bu aciller neden böyle ikinciye götürdüm hicbirsey yok boğazında dedi agzinda kocaman yaralar vardı ben gösterdim yoo ben birsey göremiyorum deyip yolladı bu aralar korona da çok yaygın aklıma her türlü şey geliyor ara ara öksürük oluyor ama grip değil kızım tereyağ ve pekmez veriyorum öksürük için ilaç bile yazmadi ilacı bırakın sırtını göğsünü bile dinlemedi