Hasmeftun Kızlar 40 liyken 27.gunumde regl oldum bir dqha olmadim 16 temmuzda olmam gerekiyordu boule bir durum yaşayan var mi normalim düzensizlik yoksa gebelik mi var😣😣😣😣😣
Selcan2818 Hasmeftun ben ikinciye hamile kaldım kırkım çıkar çıkmaz şimdi biri 2.5 biri 1.5 yaşında bi test yaptır bence
Hasmeftun mavilimorcicek41 Geri çekilme ile korunyrm korunma yönetimi değil ama sprial taktiricam randevu 26 temmuz’da
mavilimorcicek41 Hasmeftun bi gebelik testi yap istersen geri çekilmede her zaman risk var zevk suyundan bile hamile kalınıyo 26 temmuza daha var