Benoanne aynen yumuşuyor bildiğin. Böyle vıç vıç derler ya öyle hissediyorum. Çok ağladım sütüm gitmiyor yutkunmuyor diye. Ama sıkınca da geliyor diye kendimi teselli ediyorum. Çünkü gerçekten emzik olarak kullanıyorlar. Aç oldukları zaman yutuyorlar doyasıya. Uyuyup uyanınca yutkunuyor çünkü aç uyanıyor lar. Ben 4 5 kez falan mama verdim canım. Oda işte çevremdekiler süreli emiyor böyle olmaması lazım emince uyuması lazım doymuyor doysa uyur mama ver dediler denemek amaçlı verdim beni emince 1 saat mamayı içince 30 dk uyudu demekki yetiyor dedim. Ve en son mama verdiğim halde beni emmek istedi yine. Hemde 60 cc vermiştim yine benim göğsümde uyudu yavrum. Bizim kokumuzu istiyorlar aslında bizim göğsümüzde güven hissettikleri için emiyorlar sürekli. Birdaha vermedim vermeyeceğim de. Çünkü günde 6 7 kez çiş 3 kez kaka yapıyor. Doyuyor demekki 🤷♀️