Gece beslenmesini 10.aydan beri doktorum sonlandirmami oneriyor ama gunduz calistigim icin gece emzirmeye devam ettim. Suan 16 aylik olmak uzereyiz gecen hafta bir gece bir rahatsizlik gecirdi ve ondan beridir ciglikla aglama krizi ile uyanip saat basi veya yarim saatte bir emmek istiyor. Normalde uykusu cok guzeldi simdi gece emzirmeyi sonlandirsam yine eskisi gibi cok guzel uyur diye dusunuyorum. Ama emzirmeden uyaninca nasil tekrar geri uyutucam onerilerinize acigim? Bu arada su teklif ediyorum uyandiginda emzirmeden ama asla almiyor eliyle ittiriyor su disinda onerisi olan varsa cok memnun olurum🙏🏻 Simdiden tesekkurler🌸